ملزومات خطوط لوله

پارس اندیش با توجه به نیاز کارفرمایان، توانایی تامین انواع کویل، ورق های فولادی و الیاژی از کشورهای اروپایی غربی، کره جنوبی (posco) و کارخانجات معتبر کشورچین را در کوتاهترین زمان ممکن دارد. این شرکت در جهت برطرف نمودن نیازهای فوریتی صنایع اقدام به واردات و ایجاد موجودی کاملی از انواع ورق های الیاژی، استیل،صنعتی و ورق های مخصوص تولید خطوط لوله با ارایه گواهینامه های معتبر نموده است.
تامین ورق های مورد نیاز بر اساس گریدهای مورد نیاز جهت ساخت لوله های فولادی API
توانمندی تامین ورق بر اساس گریدهای مورد نیاز ساخت لوله از جمله Grib,X42,X52,X60,X65,X70 از کارخانه های داخل کشور فولاد مبارکه و اکسین اهواز و از کارخانه های خارج از کشور و وندور لیت مورد تایید شرکت نفت و گاز ایران

یکی از بزرگترین فعالیت های شرکت اُریس اوکسین تامین کلیه لوله ای فولادی جهت خطوط نفت و گاز اعم از سرویس های ترش و شیرین به صورت درزدار و بدون درز می باشد. لوله های درز دار( LSA,SSAW,ERW,HFW) این شرکت در راستای تامین لول های فولادی به عنوان نماینده شرکت لوله سازی اهواز فعالیت نموده و با توجه به انبار شرکت لوله سازی اهواز و همچنین طرفیت تولید این شرکت به صورت ذیل، تامین و ساخت لول های فولادی را به انجام می رساند.
مشارکت مالی جهت تامین مواد اولیه خطوط لوله
تامین ورق های API جهت ساخت لوله
تامین و ساخت لوله از کارخانجات شرکت لوله سازی اهواز
شرکت لوله سازی اهواز تولید کننده انواع لوله های فولادی ( ترش و غیر ترش) جوش مستقیم به روش های HFW از سایز۶ تا ۲ اینچ، SAWL از سایز ۲۴ تا ۵۶ اینچ و SAWH از سایز ۲۴ الی ۱۰۰ اینچ جهت مصارف نفت ، گاز و آبرسانی می باشد.همچنین این شرکت قادر است لولهای ۲ تا ۵۶ اینچ را در کارخانه های پوشش پلی اتیلن سه لایه گرم خود بر اساس استاندارد DIN 30670 و استانداردهای شرکت ملی گاز ایران وپوشش خارجی و نیز لولهای فولادی را از سایز ۲۰ الی ۵۶ اینچ پوشش داخلی اپوکسی نماید.

لوله های بدون درز

با توجه به محدودیت تولید لوله های بدون درز در ایران اعم از سرویس ترش و شیرین و نیاز کارفرمایان به منابع خارجی، شرکت اریس اوکسین با توجه به روابط گسترده با بهترین سازندگان و تامین کنندگان خارجی اقدام به تامین و واردات انواع لولهای بدون درز در سایزها و ضخامت های گوناگون مطابق با استانداردهای مورد نیاز کارفرمایان می نماید. همچنین این شرکت در جهت تسریع و با توجه به نیازهای فوریتی کارفرمایان، می تواند از بزرگترین انبارهای جهانی به صورت فوریتی انواع لوله های مورد نیاز را تامین کند. این شرکت با توجه به شرکای تجاری با کشور جین، توانمندی تامین کلیه لوله های بدون درز از کارخانه های چینی مورد تایید وندور لیست شرکت نفت و گاز ایران را دارد.

پارس اندیش به عنوان تامین کننده تخصصی انواع فلنج و اتصالات،با ایجاد انبار وسیعی از محصولات فوق ساخت کشورهای اروپایی و کره جنوبی به صورت فوریتی نیاز کارفرمایان این شرکت می تواند از طریق دفاتر خود به صورت مستقیم از کارخانجات اروپایی و نیز بزرگترین کارخانجات کره جنوبی نیاز کارفرمایان را تامین نماید.

شیرآلات
با توجه به شناخت پروژه های صنعتی نیز کاربرد انواع شیرالات صنعتی در پروژه ها، اریس اوکسین می تواند با توجه به دارا بودن تیم کارشناسی در این زمینه از بهترین سازندگان خارجی ( اروپایی و نیز سازندگان مطرح کشور کره جنوبی) خدمات تامین انواع شیرالات را ارایه نماید.